donderdag 16 oktober 2014

" 't ziet er niet goed uit" a.k.a. tussentijdse status 30-Day Challenge

Aiaiai... op maandag geconfronteerd met 3/30 van de 30-Day Challenge.
Ronduit slecht dus. Shame on me.

Gisteren moest ik op 15/30 zitten, want dan waren we halfweg. Realistisch leek me dit niet was dit niet, maar ik deed een poging.

Mijn nieuwe actieplan: taakjes groeperen!
Mijn originele actieplan vind je hier.

Onder het motto: Verdeel en heers (Divide et impera) zal vriendlief ook af en toe ingeschakeld worden.

Maandagavond: Badkamer
07. Maak de toiletten schoon en laat de spiegels in je huis blinken
15. Geef de douche, bad en lavabo een extra poetsbeurt
23. Ruim de badkamerkasten op

Op dinsdagavond had ik avondschool.
De combinatie van badkamer kuisen op maandagavond en 2u rechtstaan voor patroon tekenen en knippen op dinsdag, zorgde voor te veel rugpijn op woensdag. Noodgedwongen dus geen verdere opruimacties gedaan.

Status: 6/30. Niet super, maar wel een verdubbeling van gerealiseerde taken op 1 dag tijd!

Planning voor komende dagen:

Donderdagavond: Keuken
13. Geef de keuken een poestbeurt en ruim de kast op onder de gootsteen
26. Maak de TV en andere elektronica schoon. Vergeet de elektriciteitskabels niet!

Vrijdagavond: Administratie
03. Organiseer je administratie.

Zaterdag/Zondag: Berging
08. Ruim de berging op. Gooi vervallen producten weg.

Aangezien het de eerste maand is dat deze taakjes zijn ingevoerd, is de inhoud van sommige taken gelijk aan Grote Kuis. De maanden nadien zal het kwestie van onderhouden zijn, en dan heb ik bijna geen Grote Kuis meer (hopelijk!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...